Thursday, January 27, 2011

dating yang pertama.


p/s: sayang jam GUESS nie walaupun dah calar balar....pastue bila tgk husband pakai jam ESPRIT nie..teringat first dating kami......


saya sayang gila jam nie...walaupun terkenal dengan sikap suka menghilangkan barang,,,...tapi jam ini saya pakai sampai sekarang...jam nie saya dapat dari suami masa first dating kami iaitu pada bulan Jun 2009...masatue saya pulang ke semenanjung kerana berkhidmat di Sarawak...dan suami pada ketika itu turun ke Putrajaya(umah mak saya)....inilah date kami yang pertama.. al maklumlah jauh..sorang kat Sarawak n sorang kat Johor...masa time nie suami duk kat hotel residence (nak duk umah saya segan dia cakap..hehehehe)...masa time nie lebih kepada mengenali hati budi masing2....selama nie berhubung melalui SMS n fon..tuepun kadang2.maklumlah saya dapat sekolah kat pedalaman...susah nak dapat line telefon..time nie perasan malu jer memanjang..ingat lagi mak memberikan sokongan moral kepada saya...hehehehe.....ingat lagi kami makan Mac D n tengok wayang......bila ingat balik wat malu jer..hahahahaha...

No comments:

Post a Comment