Thursday, January 27, 2011

26.01.2011

jeng jeng..ada apa ngan tarikh nie..mestilah besday saya..yeyeyeyeyeye...nielah jugak tarikh saya wat blog nie.....tarikh ie jugaklah first time saya sambut besday bertiga including my baby dalam perut..kih kih.orang yang pertama wish besday kat saya ialah suami saya...Amin..semoga rumah tangga kami berkekalan....after meeting yang panjang berjela kat sekolah(almaklumlah cikgu).....my husband tersayang bawak saya g  Jusco Tebrau untuk celebrate my besday(tq sayang).....

nielah Jaya Jusco Tebrau...nak g sana dari rumah saya hanyalah 5 minit..dekatkan....
Sangat excited walaupun selalu g sini...hehehehehe.kenape suami memilih Jusco Tebrau sebab kat sini jelah yang ada nando's dan memandangkan suami saya taw yang saya giler makan nando's sebab tue dia bawak saya g sini....Tapi yang lebih mengharukan lagi be4 kami makan nando's husband bawa g kedai secret recipe...beli kek....


tapaw je....nanti nak makan sekali masa kat nando's....


nyum nyum nyum..inilah kek kegemaran saya...choc cheese...sedap taw..


 
Lepas tapaw kek nie..kami pun pergi ke nando's..... saya memilih ayam n sideline dia 2-2 nasi..hebatkan...n suami pilih ayam n 2 sideline dia adalah nasi n kentang.....waiter tue pun pelik..banyaknya kakak nie makan..2 sideline nasi tue...hahahahaha..aku perasan dia asyik tengok jer...


inilah makanan yang di order oleh suami saya...

sos kat nando's.......




saya sangat suka makan nando's....dulu pun suami tak suka...tapi berkat dorongan n semangat dari aku...sekarang suami dah suka makan nando's...Ramai cakap apa yang bestnya nando's nie..tapi bagi aku best giler makan  nando's nie..aku suka nando's sebab:
  1. sebab ayam dia..isi dia keras,..hehehehe..padat..aku suka sangat,..pastue dipanggang...makan bahagian breast pun aku leh habiskan sampai tinggal tulang
  2. ke2 sos dia yang kat atas tue,...sedapnyer...biasanya aku akan campurkan ketiga-tiga sos kecuali yang tomatolah......sos dia susah nak jumpa,...yang pentingnya rasanya yang masam menyelerakan aku..hehehehe
  3. Ke3 pulak sebab nasi dia...sedapnya hehehehehe,..ada rasa susu sikit..aku leh amik 2 sidelines nasi n leh habiskan taw,.....kalah my hubby..hehehehe
  4. ke4 boleh refill air...biasalah fast food niekan kedekut air..tapi kat nando's tak payah risau leh refill air....hehehehehe,..bestkan..banyak kali pun takpe..tapi aku biasa amik coke n ice lemon tea...
P/S: Kepada semua..g lah try nando's...pasti tak menyesal.... nampaknya baby dalam perut pun macam suka jer makan nando's....sebab masa preggy nie banyak kali gak g nando's...

No comments:

Post a Comment